субота, 19. јун 2010.

Intevju sa žrtvom Titovog silovanja


" Tito je silovao maloletnu decu!"

" Znam, mene je silovao. Kopile komunističko. Mogao me je voleti, kupovati šećernu vunu i vezivati mi pionirsku, crvenu maramu. Mogao je samnom učiniti bilo šta! Prodati me u belo roblje, naterati me da polažem zakletvu čije značenje ne bih razumeo. Naterati me da mu mašem, da ga volim, pa i da svojevoljno odem na goli otok! O, da, mogao bi učiniti šta god mu je volja, no on me je silovao. Matori perveznjak!"

" Verovali ste u njegove ideje?"

" Verovao sam u njega. Voleo sam ga. Njegove ideje mi nisu bile poznate.
One uostalom nikada nisu bile njegove, pa me samim tim nisu ni posebno
interesovale."

" Voleli ste ga?"

" Nije po bontonu da se to prizna. Voleo sam njegove govore. Voleo sam gledati kako mu ljudi pljeskaju. Ja sam mu pljeskao, iako nisam razumeo ni reč. Takve reči su mi bile nepoznanica."

" Kakve reči?"

" Reči ideologija, demagogija i svih onih utvara koje se završavaju na -ja. Zaboga, bio sam dete! Zar to niste shvatili? On me je silovao! "

" Oprostite, razumeo sam. Da pređemo na sledeće pitanje, ako ste spremni. Jeste? Da li ste se osećali kao Jugosloven ili Srbin?"

" Oh, osećao sam se kao dete."

" Kako se sada osećate?"

" Ne znam, mnogo toga se izdešavalo na Balkanu, no ja ga i dalje volim. Volim ga i mrtvog... Ali ne znam kako bi trebao da se osećam. Možda kao Titov ljubavnik (smeh). Kako se ti osećaš?"

" Osećam se silovano."

" Tebe je takođe silovao kao dete? Znao sam! Vi novinari svojim radom samo lečite sopstvene frustracije."

" Ne, on me siluje sada, ovde i danas. Mrtav me siluje, ti ga mrtvog voliš. Mrtav je uspeo da počini preljubu (smeh)."

(Po ugledu na Jugoslava Ćosića koji iz dana u dan intervjuiše Jugoslava Ćosića.)

Нема коментара: