недеља, 27. јун 2010.

Devojka sa šne-noklama 4

Popušima je tada prvi put pomislila da joj baba pati od paranoje.

Polako korača klizavim parketom svoje škole. Gimnazija je u pitanju, no ovih dana čisti spremačica iz umetničke.
Ukoliko niste primetili, Novi Sad je postao grad sa manjkom radne snage kada se radilo o čišćenju za tinejdžerima i trpljenju njihovih svakodnevnih i višečasovnih, ponižavanja.
Ukoliko niste čuli, novosadske škole su sklopile sporazum o solidarnosti, radi veće mobilnosti malobrojnih spremačica. Tako se ovim sporazumom predvidelo da u slučaju krajnje nužde, izvesna škola može pozajmiti spremačicu druge škole na nekoliko dana. Popušimina gomnazija je tu pogodnost obimno koristila iz jednog krajnje neprijatnog razloga. Spremačice su, sve do jedne, večito bile trudne. Sve, mlade, stare, lezbike i one u menopauzi. Brzo su odlazile i one nove, tek pridošle, koje su se direktorci zaklinjale na celibat. No, nije ni to bilo toliko čudno, koliko to što su im stomaci rasli neopisivo brzo... Tako da devojka koja je pre dve nedelje primljena, sada odlazila sa stomakom do zuba. Tada se direktorka dosetila da zaposli muškarca. No i on je zatrudneo.

" Kako?! Nije mi jasno kako!" histerično je vikala direktorka u svojoj kancelariji krećući se brzim koracima u krug. " Da li si svestan da, zbog tebe debela spremačica koju mi je poslala umetnička, briše stolove četkom za pod i plaši decu količinom sala koje poseduje. Ah...a, ti si bio tako dobar i tako sam ti verovala...Mogla sam da razumem, o da, mogla sam, da devojke ravnog stomaka za mesec dana odlaze na porođaj. Mogla sam...uticaj bombi, globalnog zagrevanja ili nečeg trećeg. Uostalom, kada imamo hibridne jabuke i lubenice, možemo da imamo i hibridnu decu. Danas je to in, a bebe hoće da prate svetske trendove. Ali ti..." unela se u lice uplakanom muškarcu, škrgućući zubima " kroz šta ćeš da ga izguraš?!"

On je sedeo i vadio maramicu za maramicom i neverovatno bučno tresao nos.

"PRRRRRRRRR! Vi mislite da je meni lako. Šmrc. Ovo uopšte nisam planirao.TRERRRRR..."

" Ma nemoj mi reći...!"

" Zaista. PRRRRRR...Imao sam planove. Šmrc. Imao sam karijeru..."

" Ha! Karijeru! Dušo, ti si spremačica."

" Spremač. Molim vas, budite politički korektni."

" Daj mi taj prokleti papir!"

Spremač joj poslušno predade lekarski izveštaj. Ona se zagleda u njega, a zatim iznenadno vikne:

" MEDICINSKI FENOMEN! To čitam već mesecima! Kako se medicinski fenomeni dešavaju isključivo u mojoj školi? Kako da su svi večito napumpani samo u mojoj školi? Čekaj...osim ako...da, da, da...imamo jebača u samoj školi. Da, da, da...jebač sa super spermom. Zvuči logično."

Okreće se njemu i umiljato mu se unosi u lice:" Dušo... ko je otac?"

" Gluposti...to je moja intima. Ne pada mi na pamet da vam odajem njegovo ime..."

" Dušo, moj nećak, znaš, on je ćelav...i on je onaj, znaš...ćelava glava na engleskom. Ima mnogo drugara iz Dveri,Zveri, Peri...takođe, ovih što su godina i da, onih što imaju obraz... tih tako... znaš,oni ne vole vas...da budem politički korektna, gejeve..."

" Gluposti, objasniću im da nisam..."

" Trudan si, dušo, treba li im ikakvo objašnjenje?"


Za to vreme devojka sa šne-noklama se klizala po mokrom parketu pažljivo ih noseći.

" Nemoj da prolaziš tuda. Vidiš da sam brisala."

Popušimu je progutala senka debele spremačice.

" Ali...ali,kuda da idem? Ovo je hodnik škole..."

" Ne zanima me! Leti!"

"Ajde, brže...hop, hop, hop! Šta si se ukipila?"

" Pitala sam se...da li bi ste možda probali moje šne-nokle?"

Debela spremačica je ispustila četku.

" Svašta sam u svom višedecenijskom radnom veku doživela. USS je..."

" Šta je USS?"

" Omg, Udruženje Spremačica Srbije, ne mogu da verujem da to ne znaš..."

" Šta je omg?"

" Pusti me da završim pompeznu, potresnu izjavu, smaračice mala! Kao što rekoh...Svašta sam u svom višedecenijskom radnom veku doživelač. USS je proglasio kao zvanično najteže poslove kojima se spremačice bave, poslove sa fekalijama. O, da! U umetničkoj ima takvih poslova koliko hoćeš. Ti klinci nisu normalni! Čistila sam govna sa podova, zidova i vadila ih iz pisoara. Zbog svog istaknutog fekalnog rada sam sedam puta uzastopno bila počasna fekal-kraljica USS-a. No, ipak ovo je vanvremnski bezobrazluk. Bezobrazluk koji je nemerljiv sa svim gadostima koje su činili frustrirani tinejdđeri. Da meni jedna nakaza ponudi svoje prljave šne-nokle..."

Dugogodišnja, debela fekal-kraljica se stresla, uhvatila za levu sisu i pala.

3 коментара:

Владимир Нимчевић је рекао...

"Tada se direktorka dosetila da zaposli muškarca. No i on je zatrudneo." - Ха-ха, ово је болесно! :D

Владимир Нимчевић је рекао...

"jebač sa super spermom" - Ово је још болесније! xD

Владимир Нимчевић је рекао...

"Dušo, ti si spremačica" - Просто не знаш која је одвала смешнија! xD