недеља, 1. август 2010.

Relacija Kovačica - Pančevo



Da, eto me tu. Sa papirnom kartom među zubima, letim kroz kukuruze. Eto očekujem Pančevo kao metropolu. Kakva metropola! Očekujem ga kao Hrista, prvi seks, cigaru koju nisam uspeo da dovršim.
Zapisujem sve u svoju crvenu sveščicu. Ona je jedna od sitnica koje možeš očekivati ukoliko se baviš aktivizmom.
Ogroman crveni kofer je, međutim vrlo nepoželjan i neočekivan. Nije moj, a odgovaram za njega.
Prava i odgovornost.
Prava i odgovornost.
Dobrota i odgovornost.
Bezobrazluk i prava.
Dobrota = odogovornost + nebenificirani položaj
Nebenificirani položaj + dobrota = MILOŠ

Sada se smenjuju suncokreti. Bližeći se Pančevu kukuruzi prestaju da budu in
Bakica do mene mi je pobrojala sve selendre koje treba da prođem pre Pančeva.
Izlazi. Sada moram nekom drugom da se dodovorim kako bi mi objašnjavao gde se nalazim. Barem je oslobodila mesta za crveni kofer. Mrzim ga.Mrzim grotesnog ska pevača koji mi urla u uvo! Mrzim ljude koji me okružuju. Debeli, ruralni malograđani! Mrzim polugolu decu sa ulice.
Ali šta ja činim po tom pitanju?
Ništa.
"Obrazovci" barem tuku ljude koje mrze. Ti se iživljavaš na crvenoj svesci. Ti im se moraš dodvoriti. Pored mene je žena u majici materijala kojim se presvlači kauč, kariranoj suknji i cegerom, plastičnim, ni nalik mom:
slatkom, ekološkom, platnenom, mladalačkom, urbanom...Moj ceger ne bi trebao da se zove ceger, ako će se njen ceger zvati tako. Moj ceger je mnogo više od toga. Međutim on je sada ništa, on je obična kesa iz apoteke koja se topi u rukama jer ONA zna gde je Pančevo. Ja ne znam. Moj ceger je ništa, govno, đubre. Njen ceger je od zlata, jer ONA ZNA GDE JE PANČEVO!
Ja tako ne želim da prođem Pančevo.
Dodvori joj se!
Pohvali joj ceger!
Poliži joj pičku!
URADI NEŠTO!!!

....................................................................................

Dobro je. Ide za Pančevo. Nije bilo potrebe za radikalnijim pristupom. Bilo je dovoljno par pitanja, nekoliko njenih " da" među degutantnim osmesima. Nije bilo potrebe da kažem vozaču da sam "obrazovac" da ću ih sve zaklati i da vozi pravo za moj ljubljeni NOVI SAD.
O, ne bi ti ni poverovao. " Obraszovci" ne vuku za sobom crveni kofer, ne piskaraju u crvenu sveščicu svoja zapažanja, ne nose ekološki ceger i nemaju iluziju o tome da kombi koji čekaju na stanici će zaista stati na tu stanicu.
Dobro, u Pančevu si.
Obrati pažnju na " cegerku".
Izlazi ona, izlaziš i ti.
Podrigne ona, podrigni i ti.
Puca sebi u glavu...o Miloše, ljubavi, ti si hronično zavisna, nesposobna i nepodobna osoba.

3 коментара:

D.D. Majo је рекао...

O, ne bi ti ni poverovao. " Obraszovci" ne vuku za sobom crveni kofer, ne piskaraju u crvenu svešc(icu svoja zapažanja, ne nose ekološki ceger i nemaju iluziju o tome da kombi koji c(ekaju na stanici c'e zaista stati na tu stanicu.

ovo je fenomenalno.
putopisi su fenomenalni.
<3

Владимир Нимчевић је рекао...

Babu koja broji sela si opisao fenomenalno! :-D

Čovjek је рекао...

Ha, ha, ha...hvala. Ali, ako obratiš pažnju to je druga baba ( ne ona koja broji sela) ;-)