субота, 21. август 2010.

U nedostatku velikih penisa pravimo sniženje!


... ili ti mit o srpskoj kurčevitosti.

Idem ti ja kao danas na mesto gde nasmejana lica guraju kolice i gde nas čeka, mene i tebe, blistava sreća upola cene.
Čuj "kao"!Izuzetno ozbiljno. Imao sam spisak i ceger na točkiće ( ko s čim, ja sa cegerom) :-DDD
Kupujem ja tamo, sve po propisu, ne varam na vagi. Shvatam da je red prevelik za meso i odlučujem da ga ne kupujem. Tako sve kroz paste za zube i toalet papire do kase.
Ispred mene čovek koji u kolicima drži jednogodišnje dete koje neprestano izbacuje njegov WC papir iz kolica. Kupili smo isti. Na neki čudnovat način sam ubeđen da čitav Novi Sad briše guzice sa istim WC papirom. Veliko pakovanje, marke marketa i ubedljivo najpovoljniji...Poznato?
Baci on još jednom WC papir na pod, a ćale podigne. Meni padne pogled na kondome ( oni po kretenskom običaju večito stoje pored žvaka i čokoladica) Pomislim: da ih je ovaj koristio možda ne bi imao vakvih problema
Zatim se malo bolje zagledam. Kao što znamo, ima ih raznih. No, zanimnjivo je koji su na sniženju. XL comfort, prikazan metar na pakovanju...da to su oni za velike. Ali čekaj...Svi znamo kada nešto obično ide na sniženje. Prosto, kada se ne kupuje. To bi trebalo na kupca da utiče ovako Oh, dobro. Ne sviđa mi se to baš toliko, ali ću ga uzeti zato što je jeftinije.
Ali kako bi konkretno ovo sniženje trebalo da utiče na kupce: Ovaj kondom će mi spadati koliko je veliki, ali ja ću ga ipak uzeti zato što je povoljniji?!
Neću da izgleda da gubim predstavu o našem siromaštvu, ali moram reći da nismo baš tolika socijala.
Jedan savet za " gazdu" "marketa sreće": Ne možete manjom cenom da ljudima povećate penise. Prosto to ne ide tako. Uz pomoć noža i implantata verovatno, ali sa sniženjem od 20 % teško ( da je 50 % pa da razmislim :-DDD) Sledeći put pokušajte da naručite manje tih kondaoma za velike dečake.)
Pravo pitanje se nameće sada. Zašto je " gazda" kada je poručivao kondome napravio grešku koju sada mora da plaća sniženjem.
MIT O SRPSKOJ KURČEVITOSTI
Srbi dakako vole da misle da su kurčeviti. Na svim poljima. Od penisa do politike...
Srbi vole Kosovo. Prosto ga svi vole. To se ne dovodi u pitanje. Nikako da sretneš nekoga ko je indiferentan po tom pitanju ili ne daj bože... misli da Kosovo treba biti nezavisno. No, čini se da većina Srba što voli Kosovo nikada nije ni bilo na istom. Ne zna koji mu je glavni grad i šta su tačno to srpske svetinje ( nekako kod drugog manstira se zabuni).
Srbi vole da misle da im kurac nije manji od 17 cm i da su svi tako nekakvim čudom natprosečni. Nikako da sretneš one prosečne ili ne daj bože...male. No oni, ne samo da postoje nego ovih kurčevitih ima, sudeći po prodaji XL kondoma, malo.
Zapažate li se sličnost?
Sada je "gazda" na gubitku zato što je bio naivan da veruje u srpsku kurčevitost.
No, lako ćemo mi za gazdu. Samo da Srbija ne bude na gubitku zbog one druge kurčevitosti.
Meni zabole moj nenatprosečan kurac za Kosovo!
Ha! Da vidimo ko još to sme da kaže...

2 коментара:

D.D. Majo је рекао...

Ti si genije.
Uspeti da spojis Kosovo i kurac, nesto je jako zanimljivo.

za mene koja ga nemam, a ponovo koristim vise nego ti koji kupuju XXL.

fantastican text.

Čovjek је рекао...

Ha, ha, ha...hvala ti.