недеља, 15. август 2010.

Relacija Pančevo - Beograd


Relacija Kovačica - Pančevo - Beograd - Novi Sad predstavlja za mene neverovatno hrabar poduhvat. Pokušaj da iz Kovačice potpuno sam, izuzev društva crvenog kofera, moje vojničke torbe i crvene sveščice, dospem u Novi Sad za samo nekoliko sati i ne zaksnim za voz koji šiniše za Bar. Relaciji Pančevo - Bograd je prethodila relacija Kovačica - Pančevo

OK. Sve je strava. Bus će doći za 10 - 20 minuta. Tada sam u dvomilionskom gradu koji muze čitavu Srbiju, a posebno Vojvodinu. Poznatijem kao Beograd. Volim ga. Kada budem živeo tamo prestaću biti separatista, ali do tada...Oh! Tako sam žedan. Ne usuđujem se otići do prodavnice koja je par...

................................................................................


OK. Opravdao sam svoju paranoju. Čvrsto verujem da prevozna sredstva beže od mene. Da mi jedan čovek nije ukazao na to, autobus ( koji je bio na potpuno pogrešnom peronu) bi otišao.
EU.
U EU se ne dešavaju takve stvari.
Srbija i EU.
Miloš za EU.
Miloš voli EU.
U EU Miloš ne straši autobuse.
Tamo su ljudi hladni. Ovde su topli. O, da. Ovde će ti ljudi uvek reći da treba da pretrčiš na drugi peron da ti autobus ne bi pobegao.
Sve je to lepo, ali tamo autobusi ne beže sa pogrešnog perona pa za tim nema ni potrebe.
Uostalom, ne puštaju Severinu i ne uzgajaju muve kao autobuske ljubimce.

" Neće više lola...
plesat polugola,
momci zamnom ne plaču,
ne plačem za njima ja!"

Umoran sam od piskaranja.
Zašao sam u Beograd, ali ha...ima tu da se šipči.
Kad mi se digne pritisak, silova ću te, ponovo, moja draga crvena sveščice.

..............................................................................

Ona boga moli da ga više ne vidi dok ga ne odboluje. A, voli ga.
Voli ga još,
ali je on bio stvarno loš. x3

O muzici znači da ne pričam.

NAPOMENA: Jat radio nije za slušanje!

2 коментара:

Владимир Нимчевић је рекао...

A, jes', vala! Tu Severinu puštaju na svakom koraku. xD

Čovjek је рекао...

:-DDD