субота, 26. фебруар 2011.

U paklu se sluša Ceca


I u raju se toleriše buka koja dolazi iz pakla.


Tortura sa progresivnog zapada


Pre nekoliko dana dobio sam mail od facebook-a. Uprkos mom skromnom poznavanju engleskog jezika uspeo sam da shvatim njihovo " upozorenje" koje je de facto obaveštenje da je moj facebook nalog ukinut iz jednog od razloga koji se u nastavku nabrajaju.

U paklu je ekipa. Tako je tu pozivanje na nasilje, širenje svih mogućih netrpeljivosti i na kraju, no ne manje bitna, meni omiljena golotinja.

Tako sam zbog par golišavih fotografija, zajedno sa svim frustriranim nacionalistima koji imaju srpsku zastavu za početnu sliku i za status " Ubi, zakolji ....... ( mesto predviđeno za manjinu po izboru)" proglašen, sokratovski, za nekoga ko kvari decu ( za koju se pretpostavlja da nikada nisu videla kurac ili tako nešto. Možda su im njihovi iskompleksirani, kauzalno visoko, viktorijansko moralni roditelji nalepili kakav smokvin list na polni organ).

No, blog trpi ono što facebook neće.


Tortura domacih pokondiranih tikvi


Preključe čitam članak pod nazivom " Vlast nameće NEKULTURU I PRIMITIVIZAM" ( pokušavam da dočaram nekulturu i primitivizam same tipografije naslova clanka). Ono što je upadljivo tragično je to što je taj članak izašao u "Blicu". Svi znamo ko nam piše....

Tu neki novinar pise o ekspanziji nekulture koju je, uz eminentne pokondirane tikve, sveo na bacanje smeća po ulici, nerednovno pozdravljanje komsija i retko posećivanje biblioteke, a potom, genijalno zaključio da je za to kriva vlast koja dozvoljava rijalitije.

Zasto oni nemaju pravo pricati o kulturi?

Većinski, svi imaju više od četrdeset godina i nalaze za shodno da pričaju o moralnom posrnuću nacije.

Neko ko je ziveo u Jugoslaviji/ Srbiji i Crnoj Gori/ Srbiji mora, pre nego sto mladima počne soliti pamet kako trebaju da ustaju starijima u autobusu, odgovoriti na niz pitanja, a između ostalih :

Da li si bio disident tokom Titove diktature ?

Da li si bio disident kad je trebalo da se kolje u ime srpstva ?

Da li si glasao za „Gradjanski savez“ tokom devedesetih?

Ima ih jos tako mnogo...

Nekulturno je da zastrašeni Titovi piniri i raznorazni koljači mladima prigovaraju sto ne govore pravilno jezik za koji su klali.

No, oni to ne vide. Bivsi ratni zavisnici i dalje osecaju crvenu maramu oko svoga vrata i danas, sa arogancijom koja izaziv mučninu, ono sto ih je ona naučila nazivaju kulturom.

Neko sa takvim pedigreom može samo da bude srećan sto mu se upućuje eufemizam kakav je pokondirana tikva.


Totura matične organizacije


Nikada nisam mislio da ću se posramiti Helsinškog, no to se desilo kada sam pročitao clanak u e-novinama iz koga sam saznao da Helsinški zajedno sa još nekim organizacijama apeluje na nadležne da ukine šund program ili da ih barem toliko oporezuje i tako onemogući televizije da ih emituju.

Istog trenutka sam ugasio svoj jazz, pustio Cecu i poceo da pišem ovaj tekst.


U odbrani kiča


Ono cega mi je zaista dosta jeste da branim grand seljadu i raznorazne fašiste. No, prinuđen sam na to iz patološkog ograničenja našeg nevladinog sektora da shvati slobodu na odgovarajući način.

Ljudi su upravo gazeći tobož neke moralne norme oslobađali ovaj svet kojekakvih gluposti i kreirali ovaj koji danas poznajemo.

Ne mislim da će ekipa sa Dvora promeniti svet, ali ovde se ne radi o tome šta ja, neki tupavi novinar ili Helsinški odbor misli, nego na sta neko ima pravo.


“Sloboda je uvek sloboda za disidenta” – Rosa Luxemburg


Ukoliko su danas disidenti fašisti ( a jesu) tu slobodu im treba dati.

Govor mržnje i pozivanje na linč je samo izmišljotina kojom se ućutkuju fašisti. Na taj način pokazujemo da nismo nista drugačiji od onih koji su nekada ućutkivali komuniste ili od onih koji danas ućutkuju liberale u deli sveta za koju se pravimo da ne postoji.

Na taj način pokazujemo da suštinski ne verujemo u demokratiju i u sposobnost pojedinca da se u jednom pluralnom drustvu, pod različitim uticajima prikloni onom obliku ponašanja koji smatra najboljim.

Na taj nacin samo pokazujemo da mislimo da smo u pravu.

No, to nije nista novo.

I inkvizicija je mislila da je u pravu.

I Hitler je mislio da je u pravu.

Nije me sramota sto nalikujemo tiranima. Sramota me je licemerja. Sramota me je zato sto mrzimo istu tu demokratiju na koju se pozivamo.

Нема коментара: