среда, 6. октобар 2010.

Happy End


Pisano u Sarajevu. Najverovatnije posle prekucano i objavljeno na blogu.
U jednom sam od onih sterilnih, fancy kafića. Novi dizajn šoljica i njihovih tanjirića je smeten. Dopada mi se ( čuj, kad se meni nije dopadalo nešto što je smeteno). Bit će pravi hit! Ima i pravo mesto za keksić. "Pravo" ljudi u Sarajevo često govore. Preveo bi ga kao zaista, stvarno, de facto.
No, kada smo kod šoljica, seća li se iko male okrnjene šoljice iz " Lepotice i zver"? S obzirom da sam imao priliku pre nekoliko nedelja pogledati par Diznijevih crtanih filmova, racionalno ih analizirajući, shvatio sam koliko mogu biti bizarni, no s druge strane uspeo sam povezati, konkretno već pomenutu " Lepoticu i zver", sa predstavom sebe, Srbije i predstojeće, većini već poznate, parade ponosa.
Dakle, počnimo. Crtani počinje u vitražu. Princu, plemiću ili samo razmaženom bogatašu na vrata kuca odvratna starica, traži mu nešto il šta već. On je otera, a ona baci kletvu na njega, njegov zamak i čitavu poslugu.
Čekaj malo matora!
Kao prvo, da je na mene svaki prosjak bacio kletvu zato što sam mu zalupio vrata ispred nosa do sad bih bio tiranosaurus, a ne obična zver.
No, ajde da kažeš. Popularno može joj se Ona ima moći, naši Romi jedva govore srpski. Ne može se baš porediti.
Opet, zašto poslugu? Razumem razljutio je princ, ali šta je posluga tu kriva?
Draga, da kolektivna krivica postoji Srbi bi već stoput bili genocidni narod, a ukoliko bi Miškovića osudili za lopvluk zajedno sa njim bi morala u ćuzu svaka kasirka koju je zaposlio.
Dalje nas priča vodi u neko raspevano selo. Čitaj Srbija. Tu je neka devojka, odnosno lepotica i glavna junakinja po imenu Bel i ona čita knjige, seljaci je ne kontaju i mašta o nekom drugom, boljem svetu. Ja se momentalno indentifikujem sa njom.
Ona ima uvrnutog ćaleta čija sranja mora da ispravlja i tako ona sticajem okolnosti postaje taoc zveri. No, eto, njoj je tamo lepo. Ima veliku bibilioteku, posluga, odnosno posuđe i nameštaj su divni, a i zver se trudi i tako vremenom ona njega nekako zavoli. Paf! Zavoli. Hmmmmm... Ona zavoli zver. Nešto kao životinja. TA DEVOJKA JE ZOOFIL! Niko to nije primetio?
Još sve peva pesmicu na snegu, poput neke sedmakinje, kako se zaljubljuje u njega. Hej, devojko bolje se zapitaj za svoju seksualnost.

Opet njen smotani ćale uprska stvar.
Gaston ( gari koji se pali na Bel) nađe interes da popali masu, napriča im da će im zver pojesti decu i da u tom zamku žive nakaze i da ih treba poubijati. Bel ih brani. Objašnjava im kako je zver zapravo divna, ali nju, jelte, niko ne sluša i kreću u napad na zamak.

Uz sledeće korekcije lako se uviđa povezanost između naše sadošnjosti i crtanog filma:

Gaston - razne fašisoidne vođe koji iza čitave propagande imaju dakako sopstveni interes.

Seljaci - razni navijači, dokona, priglupa, izmanipulisana masa

Zver, njegova posluga pretvorena u nameštaj i posuđe - GLBT populacija

Bel - tu i tamo po koja individua liberalnih shvatanja, nevladin sektor itd.

Znači čita se ovako:

Razne fašisoidne vođe nađu privatni interes da izmanipulišu razne navijače da su gejevi bolesnici koji samo snižavaju natalitet,šire AIDS i još hoće paradirati našim hetero ulicama. Shodno tome, da ih sve treba poubijati ili bar dobro nalemati. Nevladin sektor i individue koji su pročitale više od dve knjige u životu ih brane, objašnjavaju im da je izbor partnera spada u osnovne ljudske slobode i prava, no razularena masa ih, baš kao i Bel, ne sluša i oni kreću u napad na paradu.

Dalje u crtanom zver se skoro predaje, no kada ugleda Bel on skuplja snagu i nekako napuca Gastona. Posle se, zahvaljujući lepoticinoj ljubavi zver pretvara u princa.

HAPPY END

Tako je bilo u crtanom filmu. Kakav nas END u stvarnosti očekuje saznaćemo za nekoliko dana. Ja navijam za happy end. No ko sam ja. Samo još jedan zoofil više. Čovek koji bi trebao da se zapita nad svojom seksulnošću i uverenjima. No čak i da gejevi jesu smeteni, kao što rekoh na početku posta za šoljicu, kada je to bilo da se smeteno meni nije dopalo.

Нема коментара: